.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عمان شريك اقتصادي مازندران مي‌شود
عمان شريك اقتصادي مازندران مي‌شود

معاون توسعه تجارت خارجي سازمان بازرگاني مازندران گفت: عمان به شريك اقتصادي مازندران تبديل مي‌شود.

مهدي گلچوب در گفت‌وگو با فارس از كشور عمان به عنوان يك بازار جديد براي توسعه تجارت خارجي براي مازندران نام برد و اظهار داشت: اعزام هيئت به كشور عمان به عنوان بازار جديد و مشاركت در نمايشگاه‌هاي معتبر در بازارهاي هدف از جمله برنامه‌هاي ديگر مازندران براي توسعه تجارت خارجي است.
وي از حضور استان مازندران در نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي در ايران در كشور قطر خبر داد و خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته در كميته توسعه صادرات استان، اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران به نمايندگي از استان، توانمندي‌هاي توليدي و صادراتي استان مازندران در بخش‌ها و گروه‌هاي مختلف از جمله صنعت، كشاورزي، صنايع غذايي و لبني، شيلات، صنايع دستي و ... در فضايي بالغ بر 300 متر مربع در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته مي‌شود.
معاون توسعه تجارت خارجي سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به حضور بيش از 15واحد تواتمند استان به همراه تشكل‌هاي صادراتي در اين نمايشگاه، نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي در ايران در كشور قطر را فرصت مناسبي براي معرفي قابليت‌هاي صادراتي استان دانست.
وي اضافه كرد: سازمان توسعه تجارت ايران اين نمايشگاه را به منظور توسعه و تعميق روابط اقتصادي و تجاري بين كشورها، تعامل سازنده بين بازرگانان ايران و همچنين حضور و ماندگاري در عرصه بين المللي و دستيابي به اهداف صادراتي كشور به ويژه در حوزه خليج فارس با همكاري سفارت جمهوري اسلامي ايران در قطر برگزار مي‌كند.
گلچوب با اشاره به برگزاري بزرگترين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در بلاروس در آذر ماه سال جاري با محوريت استان مازندران در مينسك اين كشور تصريح كرد: به دنبال سفر سال گذشته هيئت اعزامي اقتصادي و بازرگاني استان مازندران به كشور بلاروس و انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي مختلف همكاري در بخش‌هاي گوناگون و همچنين وجود زمينه‌هاي همكاري فوق‌العاده بين آن كشور و استان مازندران و تشكيل ميزهاي تخصصي در اين خصوص سبب شد كه توسعه صادرات به بلاروس در دستور كار كارگروه اقتصادي استان قرار گيرد.
معاون توسعه تجارت خارجي سازمان بازرگاني مازندران بيان داشت: به همين منظور هيئتي كاري از استان مازندران در اوايل به كشور بلاروس براي پيگيري توافقات به آن كشور سفر كرد و توافقنامه برپايي نمايشگاه با حضور سفير جمهوري اسلامي ايران و رئيس اتاق بازرگاني كشور بلاروس به امضاي اتاق بازرگاني بلاروس و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران رسيد.
وي افزود: اين بزرگترين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در كشور بلاروس است و بر اساس هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزي صورت‌گرفته جمعي از برترين واحدهاي توليدي و صادراتي كشور با محوريت استان مازندران در آن حضور مي‌يابند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.